Nelly

Wednesday, October 31, 2012

The bag in my dreams - now in reality

Pakken skulle egetlig komme igår men fordi det ikke sto firma på leveringsadressen jeg hadde skrevet fant de ikke fram. Jeg trodde de hadde tlf.nr mitt, mener at jeg måtte oppgi det på bestillingen, men husker ikke sikkert. For om de hadde hatt det kunne de jo ringt meg, Jeg så til og med en UPS bil som kjörte utenfor vinduet men jeg trodde leveringen kom med DHL. Må innrömme at jeg liker DHL bedre for de ringer en liten stund innen levernasen kommer så er man forberedt og blir det noe problem så ringer de. Som den ene gangen jeg hadde skrevet hjemmeadressen min men var på jobb, da ringte de når de sto utenfor leiligheten og når jeg sa jeg var på jobb spurte han hvor jeg jobba? Det er bare max. 5min biltur unna leiligheten så da kom han dit med pakka :D Hadde det värt UPS hadde de bare dratt igjen så måtte jeg ha fått den dagen etter. For det har skjedd to ganger nå at det har värt problem og da må jeg vente å få den til dagen etter.

Ene gangen var når jeg skrev hjemmeadressen når jeg bestilte Michael Kors klokka fra shopbop og jeg skrev hjemmeadressen min men hadde ikke lagt med portkoden så da kom de jo ikke inn. ( Hva med å ringe å spörre etter den?)

Og gang nr.2 var igår når de ikke fant meg, så jeg måtte legge til litt informasjon om firmaet jeg jobber i så kom de idag istedet.

Pakka var kjempesvär og inni den pakka lå esken fra Balenciaga :) Der lå drömmeveska som jeg har hatt som favoritt i kanskje 7år. Liker den veldig godt, men er litt usikker på skinnet. Synes det lukter litt spesielt, ikke sånn vanlig skinnlukt jeg er vant med også er det krakelert. Jeg skulle önske det var helt glatt. Det gjör at jeg ikke klarer å se på den og tenke at jeg betalte såå mye for den?? Men jeg elsker jo designen på veska.





 


3 comments:

Jennilie said...

Sv: Kul att du gillar dem :)

Karoline said...

Gratulerer med ny veske :) Balenciagaene er så fine! Selv liker jeg at skinnet ikke er helt glatt. Gjør at den ser mer hverdagslig ut på en måte :)

Marion said...

Nydelig veske :)