Nelly

Sunday, October 28, 2012

Ny veske på g



I forrige innlegg skrev jeg om Marc by Marc Jacobs veska som jeg hadde lyst til å kjöpe i bursdaggave til meg selv, men det ble ikke den. Det ble en enda bedre, en som jeg har drömt om siden jeg begynte å henge på forumet mote.no i 2008 (?). Iallefall min drömmeveske over alt annet. Trodde aldri jeg skulle kjöpe den, men innså at om jeg skal ha den må jeg kjöpe den med en gang jeg har fått lönn og leve på vann og bröd resten av måneden.


 
 bilder: weheartit

Neida, jeg har penger til mat og regninger ihvertfall men that's it, ikke noe småshopping på meg resten av dette året tror jeg. På fredag skal veska komme, men jeg tok express delivery på 2-3dager så om de får sendt den ut imorgen håper jeg at jeg har den senest torsdag :) Gleder meg helt utrolig mye til å få den! Legger ut bilde når den er kommet :)

No comments: