Nelly

Wednesday, August 3, 2011

Hjemme fra Ullared

Sånn da var jeg hjemme fra Ullared og fikk kjöpt ca. halvprarten av det jeg hadde lagt ut bilder av på bloggen, fant "skinnbuksene" :D Hadde jo skrevet en laaang handleliste med alt fra vaskeartikler, til klär, til cd'er og i tillegg ble det jo litt extra også. Men jeg er veldig fornöyd og anbefaler virkelig en tur dit :) Var heller ikke noe kö inn eller så lang kö i kassene ( vi var vel kanskje nr.3 på det verste:P). Jeg hadde forventa meg mer köer siden man har sett så mye av det på tv, men dt var bra med flk der inne allikevel og mange handlevogner på ville veier som de ropa opp :P ( Skjönner ikke at det er mulig og rote bort den:P) Litt kjipt om du har gått der i 3timer og plukka ting for så å "miste" handlevogna di :P Her kommer noen bilder av hva vi kjöpte, kommer muligens noen fler senere :)









4 comments:

Luisa said...

Du fikk masse med deg da, fine ting :)

Jennilie said...

Ojojoj vad du handlade mycket :D
Sv: Tack så mycket, kul att du gillar min nya design!

Leyla said...

Jeg vil også til Ullared :D

Solfrid said...

Jeg bor i norge, og ullared er på en eller annen kanal ibland, ser ut som en utrolig bra butikk med tanke på hvor mangen som handler der hver dag :)