Nelly

Wednesday, July 27, 2011

Ullared wishlist

Skal til Ullared førstkommende mandagen og har ittet litt på bloggen deres for å finne ut hva jeg vil ha. I tillegg har kjæresten min og meg skrevet handleliste med alt sånn kjedelige vaskegrier og poser og diverse kjedelige ting som er greit å kjøpe..
Jeg har klart å lage STORE forventninger til Ullared etter alle programmene jeg har sett, skulle nesten ønske det var mandag imorgen... Må sende kort til mamma&pappa, ei venninne og mormor, selv om jeg bare skal være der nede en natt:)








1 comment:

Fabelaktig (Maia) said...

Hei på deg!
Ullared er helt konge! Gled dere! Jeg trodde det var større, men det er mer enn nok ting.

Ta dere god tid og ikke stress. Vi var der i 3 timer og handlet for 3000 kr. Og da hadde vi ikke handleliste eller noe...

Ønsker deg og dine en nydelig start på uken! Her har vi vært utendørs i hele dag, så nå blir det sofaen og ett glass vin :)

Klemklem