Nelly

Sunday, January 6, 2013

Alexander Wang

Helt siden jeg så dette skjörtet for förste gang har jeg tenkt at det må jeg ha, men det har dröjd litt. Når vi var i Oslo forrige helg sjekka jeg i mange butikker, men alle var utsolgt og skulle få inn til våren. Så jeg har titta etter det på nettbutikkene og igår hadde jeg flaks for jeg fant det på shopbop og det var bare 1 igjen, i tillegg var det på 50%. Det var desverre i str. S og jeg bruker egentlig M, men noen ganger får jeg på meg det og siden skjörtet ser litt stretchy ut så krysser jeg fingre og tär for at det passer :)


3 comments:

Erica said...

Jag hade faktiskt tänkt börja sälja dom, eftersom jag inte har plats för alla själv ;)
Priset är lite beroende på vad materialet kostar, ska åka och köpa nytt så fort jag blir ledig. Ville du ha exakt likadana som de jag har på bloggen ?
En tavla blir nog runt 150-200 kr i alla fall.

MaritBE said...

Det var utrolig fint! Passer jo til så mye ;-)

Anonymous said...

Det er kjempe fint. Jeg har to selv. Og det er veldig stretchy!! ;)
God pris fikk du og!!