Nelly

Saturday, April 9, 2011

Balsammetoden

For en god del måneder siden ( kanskje til og med et år?) så testet jeg balsammetoden, den går i hovedsak ut på å skippe shampoen og heller bruke to ulike balsamer. Den funker nok best på de som ikke er avhengig av stylingprodukter i hverdagen, for når man bruker balsammetoden skal man ikke bruke noe stylingprodukter fordi du må innga alle produkter som inneholder silikon eller mineralolje.


Balsammetoden funka veldig bra for meg sist, brukte den kanskje en måneds tid men så begynte jeg på shampo igjen av gammel vane og nå er håret mitt tørt og brusete. Så de hadde John Frieda tilbud på Vita (2 for 1) så kjøpte med meg frizz ease shampoo og balsam for å teste det.



Men etter å ha brukt det nå er jeg ikke imponert. Håret mitt var veldig frizzete etter hårvasken, kanskje skulle jeg brukt serumet i samme serie og men ville først prøve noe før jeg eventuelt kjøpte mer. Men nå tror jeg at jeg bare starter på balsammetoden igjen, det funker ihvertfall for meg :)
Du kan lese mer om balsammetoden her: http://lockig.se/balsammetoden.php

1 comment:

Anonymous said...

hm.. kanskje jeg må prøve det! :D