Nelly

Tuesday, January 29, 2013

Stockholm fynd

Tilbringte helgen som var i fantastiske Stockholm! Var der en gang i august ifjor og da var det også desverre salg der, er så kjedelig å leteblant salgsvarene så neste gang jeg skal dit skal jeg unngå tider når det er salg. Fikk med meg litt hjem allikevel smykke (ihvertfall noe fra Antikt Gammalt och Nytt), parfymen (hadde ikke bestemt meg for hvilken duft,  kjöpte först black saffron. Var redd den skulle bli for tung og orientalsk så bytta til Rose Noir har begynt å bruke den men synes det tar litt tid för den lukter godt. Lurer på om jeg skulle bestilt Blance siden den er Sveriges mest populäre av Byredo parfymene, i-landsproblem...) og lua fra FWSS var på listen. Det andre var bare en pluss. Har jo tenkt å kjöpe dyrere ting i kvalitet istede for bare masse billige greier så da passa cashmere genseren fra Cos veldig bra. Har bod i den igår og idag og kunne sikkert bodd i den resten av uka også...


13 comments:

SILJE GUSFRE said...

Tuusen takk for det, så hyggelig å høre :-)

Herregud for et nydelig smykke. Hvor er det kjøpt? :-) Utrolig fint!

Jennilie said...

Sv: Tack så mycket :)

Jennilie said...

Sv: Ja visst var de coola, jag ser fram emot att få hem dem :D Jag tror jag sökte på något i stil med "Pearl sunglasses" eller liknande.

MaritBE said...

Åh, så fine innkjøp ;-)

Jennilie said...

KUL med shopping :D
Sv: Jo det ser ut att vara en likadan hatt. Den som jag visade på bloggen kom också från asos, men de är lite för dyra för min smak :) Men tack ändå för tipset!

Jennilie said...

Sv. Ja du får kolla ebay, de har ju nästan allt :) Men om du menar "katt"hatten så finns den här; http://www.ebay.com/itm/121002175548?var=420099056657&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Och här är en billigare variant som jag köpte; http://www.ebay.com/itm/271090289444?var=570122497632&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Och här finns en liknande som också är snygg; http://www.ebay.com/itm/261153426226?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Erika said...

Åh så fina saker du har shoppat!

Ella said...

Så fine ting du fikk deg! Er jo litt gøy med salg og, om man er tålmodig, og har tid til å lete :)

Mira said...

Fint kjede!

Buksen er fra H&M :-)

Jennilie said...

Sv: Tack, jag gillar också jeansen väldigt mycket :)

Jennilie said...

Sv: Ja de är ju mycket billigare än i butik, finns dessutom i flera fina färger! Här köpte jag mina; http://www.ebay.com/itm/400488158681?var=670093589961&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Jag sökte bara i kategorin shorts och så dök flera av dessa shorts upp :)

polliani said...

så masse fint <3

Erika said...

Åh parfym från Byredo luktar ju ljuvligt gott!