Nelly

Saturday, December 1, 2012

1.desember betyr advendtskalender


Kjöpte meg adventksalender i slutten av Oktober, gjelder å väre tidlig ute for den ble fort borte ifjor. Så fort at jeg ikke rakk å kjöpe den. Eller det var vel det at jeg aldri klarte å bestemme meg og når jeg endelig hadde bestemt meg så var det for sent :P. Min adventskalender kommer fra Body Shop, man kunne velge mellom tre versjoner en grönn for 800kr, en röd for 1000kr eller en gull for 1200kr.(Kjöpte den i Sverige, i Norge har de tydeligvis bare en versjon)Jeg valgte selvfölgelig gull, den skal ha produkter som er verdt 2400kr så man får jo valuta for pengene selv om man hadde fått veldig mange sjokoladekalendere for de 1200kr :P

Så her ser dere kalenderen:


Nå har jeg åpna förste luka, der fant jeg en "hand cleanser gel" med sitronduft. Verdi: 50kr.

No comments: