Nelly

Saturday, October 6, 2012

Trening

Siden August har jeg prövd å tenke mer på hva vi spiser , blant annet har det blitt mer salat til maten og grönnsaker og frukt ellers. Det har også värt et mål og gå 1time, 3ganger i uka.I tillegg har vi begynt å gå til butikken istedet for å kjöre bil og dit er det 20min så det blir jo litt det også når man er der 2-3ganger i uka. Nå vil jeg pröve å kutte ned på sukkeret og godteri og brus i helgen skal minimeres, helst ingenting. Jeg har ikke noe önske om å gå ned i vekt for vekta er jeg fornöyd med, men vil gjerne ha litt mer markert mageregion og kjäresten vil også bli litt smalere rundt magen.


Etter å ha tittet rundt på blogger og andre nettsider om trening og kosthold kom jeg over denne artikkelen på kk.no http://www.kk.no/903467/slik-tar-du-knekken-paa-magefettet. Prövde de övelsene nå ( hva ellers gjör man på en lördagskveld når det bare går skit på tv?) og det tar jo bare max 6-7minutter og gjennomföre de så og gjöre de en gang hver dag bör man jo klare, sånne hantler har jeg også så da er det ingen unnskyldning til å unngå det.Får  ikke til å legge inn de  videoene her og ikke finner jeg den på Youtube men det fins lignende övelser der, sök på:
Dumbbell Hot Potato Squat,
Dumbbell Skier Swings 
Dumbbell Shoveling

No comments: