Nelly

Tuesday, October 9, 2012

Pureology

Helt siden jeg leste om Pureology hos Hilde Christina, har jeg hatt lyst til å teste det merket. Har ikke funnet nanoworks serien som hun bruker, men var innom en frisörsalong for en ukes tid siden og fikk med to pröver på Hydrate-serien. Er veldig fornöyd med den så bestilte fra feelunique for nesten en uke siden, betalte for frakten for å få den raskere frem men den har ennå ikke kommet. Bestilte jo hudpleieprodukter fra MD Formulations og det tok kanskje 4dager med fri frakt og det skal jo gå raskere når man betaler for frakten men det har det altså ikke gjort. Jeg er en av de som vil ha ting gjort med en gang når jeg får en ide så vurderte og gå å kjöpe pureology produktene hos frisören, men siden de er halvparten så billige på nettet bestilte jeg de fra Feelunique som jeg alltid har värt fornöyd med til nå. Men idag var grensa mi nådd nå orket jeg ikke vente lenger så jeg gikk til frisörsalongen å kjöpte shampo og balsam til en ganske höy pris, så får jeg heller sende tilbake de til feelunique. Tror ikke jeg kommer til å bestille derifra mer desverre, värt så mye tull nå og når jeg mailer kundeservice tar det kjempelang tid og få svar i tillegg, ikke noe som er mer irriterende enn det synes jeg. Så heretter blir det å bestille fra hqhair.com eller lookfantastic.com selv om de kanskje ligger 1 eller 2pund höyere i pris.

No comments: