Nelly

Sunday, June 3, 2012

The Balm testing - Time Balm Foundation

Jeg har blitt en av de heldige som får väre testperson for thebalm sminke gjennom en butikk her som heter Selected Style :). En gang i uka får jeg produkter med meg hjem som jeg tester. Nå er förste uka over og jeg har fått testa en foundation, fire öyenskygger og fire lipgloss + en kost som jeg har brukt til öyenskyggene. Her har dere ett stk. usminka ansikt:
Foundationen jeg testa heter Time Balm, jeg testa den lyseste fargen noe som kanskje var i det lyseste laget for meg, men den er veldig dekkende og har bra holdbarhet. Så det er en foundation jeg kan like, bare at om jeg skal kjöpe den blir det nok i fargen medium isteden for light. Hvertfall nå som sommeren er her og man får litt mer farge på kroppen. Denne foundationen inneholder blant annet vitamin A, vitamin C og vitamin E :)
Her ser dere hvor god dekkevne den har:

No comments: