Nelly

Sunday, June 3, 2012

The Balm testing - 4 lipgloss

Her kommer en anmeldelse av de 4 lipglossene jeg testa. To av de er fra "Balm Shelter" lipglossene og to er fra "Plump your pucker". Når jeg la inn alle bilder og tekst så var det mellomrom mellom bilder og tekst og når jeg ser på forhåndsvisninga så er alt bare pakket sammen rett etter hverandre, da blir det jo selvfölgelig mye vanskeligere å lese for dere så beklager det. Pörver å fikse det men har desverre ikke fått det til ennå.
Fra höyre: Plump my pucker- Pink My Lemonade og Spike my Punch, Balm Shelter- Girly Girl og Valley Girl! Balm shelter har en litt tynnere konsistens enn Plump your pucker og inneholder spf17, de lukter også veldig godt. Jeg testa fargene Valley Girl og Girly Girl. Mens den förstnevnte er litt mörkrosa er Girly Girl mer oransje-korall. Girly Girl
gir en mer blank finish på leppene og fargen blir veldig naturlig mens Valley girl
kommer tydligere fram i fargen og gir en fin litt mörkere rosa-brun farge på leppene. Synes dog at Balm Shelter lipglossene var mye vanskleigere å fotografere sånn at fargen synes bra, her ser det jo nesten ikke ut som om det er noen forskjell på fargene men det er större frskjell i virkeligheten. Begge lipglossene i serien Plump my pucker lukter også veldig godt :) De er litt tykkere i konsistensen og det prikker ikke i leppene sånn som mange andre plumperlipgloss gjör. Jeg synes ikke den gir så tydelig plumpereffekt men må allikevel si at jeg liker den er lipglosstypen litt mer enn Balm Shelter fordi jeg liker de med litt tykkere konsistens uten at de blir for klissete. Plump your pucker spike my punch:
Plump my pucker pink my lemonade:
Favorittlipglossene er helt klart de som heter Plump my Pucker, farge klarer jeg ikke helt å bestemme meg for :P

1 comment:

Jennilie said...

Sv: Åh tack så mycket :D