Nelly

Wednesday, January 4, 2012

Nytt år, nye muligheter

Nå har jeg hatt en laaang bloggpause siden jeg har tilbrakt juleferien i Norge uten nett. Utrolig hvor avhengig man blir av internett, kjentes ut som om jeg skulle gå på veggen av kjedsomhet noen ganger. Föltes som om jeg var hjemme og arbeidslös siden venner og familie var på jobb. Fikk iallefall masse skjönnhetssövn og lest den nyeste shopoholiker boka til Sophie Kinsella :D

I år har jeg ingen nyttårsforsett, jeg bryter de jo bare allikevel. Istede har jeg månedsforsett så för hver måned skal jeg bestemme meg for noe jeg skal eller ikke skal gjöre den neste måneden. Denne måneden skal jeg ikke shoppe klär og diverse, bare mat og nödvendighter. Så får vi se hvordan det går. Forelöpig går det bra, kan jo ha noe med at en hel del av lönninga mi har gått til husleie og regninger, og at en del brukte jeg på kielbåten i romjulen.

For at dette ikke skal bli et inlegg uten bilder så slenger jeg med bilder av mitt nye lysfat, de to lysestakene kjöpte jeg til meg selv som en julegave fra nissen:P


Også får dere se den fine ringen min fra Cooee som jeg fikk av kjäresten min til jul og en fin pute fra kremmerhuset som jeg fikk av broren min:)

1 comment:

Lizzz said...

Va fina saker du har fått =) välkommen tillbaka :D vi får ha en film kväll snart tycker jag :D