Nelly

Friday, January 6, 2012

Cravings

Det er ikke lett å holde seg unna shopping når man bor 10min i gåavstand fra et stort shoppingsenter..Jeg burde nok bodd langt ute på landet med minst en time til närmeste shoppingsted :P I tillegg leser jeg jo maaange blogger der alle har noe fint som jeg også får lyst på:P Når jeg leste http://leneorvik.modette.no/Lene Orvik sin blogg fikk jeg jo veldig lyst på den fine veska fra Bik Bok, har jo ingen sånne lyse fine vesker jeg kan ha til sommeren og utifra bildet ser det ut som en veske som ser mye dyrere ut i mine öyne, enn det den er. Spörs bare hvordan den ser ut og kjennes i virkeligheten. Det får jeg vel sjekket ut snart siden jeg og Oscar skal ut å gå en tur og ta litt mat på Donken (les: mCdonalds) :) Snakkes!

ps: Her er forresten veska, sammen med et kjempefint antrekk fra Lene!

No comments: