Nelly

Tuesday, November 1, 2011

Fashion, I'm addicted I suppose

Imorgen skulle jeg gjerne sett sånn her ut:


eller sånn her...


eller sånn her...


eller sånn her...


eller sånn her...


eller sånn her...


Inspirasjonsmappa er full, garderoben nesten likeså, men allikevel er det vanskelig å finne noe jeg vil ha på meg :P Skulle nok behöve et par bukser som ikke er jeans. Nå som det hösten har kommet, går det mest i mörke jeans, kanskje jeg skal forandre litt på jeansuniformen imorgen og slå til med en lysere vask :)

2 comments:

SILJE GUSFRE said...

Da skal jeg jaggu inn å titte litt altså. For den ringen virkelig elsket jeg. Hehe! :-D

Masse stilige antrekk btw..

Fabelaktig said...

Hei søte!
Det ble ny stereobenk på Ikea og nytt spisebord og teppe fra Slettvoll i helgen. Så jeg har nok å holde på meg!

Nydelig inspirasjonsbilder!

Fabelaktig dag til deg!
Maiaklem