Nelly

Sunday, November 27, 2011

Adventsmys


Hvite lysestaker fra Affari og flöte og sukkersett (som jeg har telys i) fra loppis :)


Kjempefine kubbelys fra PartyLite som lyser hele veien i motsetning til vanlige lys som bare lyser rundt veken på toppen.







Har fått helt dilla på lussekatter, spist det tre kvelder denne uka. Kankje på tide og lage noen selv :) De röde gelelysene har jeg lagd selv, lysblanding og fargepulver kjöpte jeg på Panduro, muffinsformene kjöpte jeg også på Panduro.

Så har jeg fiksa advenstake( adventsfat) og kjöpt et lys som skal brenne litt for hver dag frem til juleaften:)



Men må jo nesten ha en ordentlig julekalender også, så de hadde fått inn det på Body Shop nå men den kosta jo over 1000kr så er det verdt det??

3 comments:

Andrea said...

Syns også det var litt i dyreste laget for den kalenderen, men hadde sikkert vært veldig deilig å hatt den :-) Fin adventsdekorasjon du har laget deg!

Sara said...

Mener på at jeg søkte på “collar clips” :)

Jeg henger skikkelig etter når det kommer til julepynting altså! Hjelpe meg. I morgen er det ut å hente med seg litt mose og gran :)

Marion said...

SV: Adventskalender for kidsa ja.. tjaa.. Vi skal gjøre noe vi har gjort før. Vi skal ha julesanger hver dag. Som vi altså skriver ut fra pc'n og ruller sammen. Kan jo ta en ny hver dag. Eller å synge de flere ganger da. Så skal vi kjøpe et stort puslespill som har 24 brikker (hvis vi er heldige), så skal vi pakke inn en og en brikke.. Så åpner de en pakke hver dag. Så fester de en og en brikke til en plakat på veggen. Så blir puslespillet ferdig til jul. Altså med nisser eller noe da. De trenger ikke få noe heller. Blir jo så dyrt!