Nelly

Saturday, October 22, 2011

Dagens fynd

Hittils har det värt en super lördag:) Sov helt til 10.30 så var det en rask frokost för vi dro på Emmaus der jeg fant to belter til 30kr, videre dro vi til en kjempefin innredningsbutikk som heter Mig och Alice, der fynda jeg et spindellys som ni får se når jeg har begynt å bruke det og et fint kjede fra Cocos.





Etter det ble det en koselig lunch på en veldig koselig kafe (bilder derifra kommer senere idag). Så var vi innom en billigbutikk som heter Dollarstore der jeg fant et fint speil til den nette sum av 40kr :D Det er plass til å ha kronelys i den og :) Vet ikke hvor jeg skal ha den ennå, har vel ikke så mye ledig veggplass som passer.


Tok også med et skjerf jeg kjöpte på Glitter for et par uker siden, elsker printet :D(se den fine kvisa:P)

No comments: