Nelly

Thursday, July 21, 2011

Waking up in Vegas

Siden jeg besto førerprøven idag på første forsøk fant jeg ut at jeg måtte unne meg noe:P Siden lommeboka ikke er sprengfyllt for tida så ble det ikke så mye men i gjengjeld ble det to ting jeg har villet ha en stund. Nemlig denne ringen fra glitter (må jo slå til når de har 50%).





Også sto det på face at Lille Himmel hadde fått inn Deborah Lippmann neglelakker,så da var det bort dit med en gang:P Så en fin rød en på bilde de hadde lagt ut men den så mye mer oransje ut i virkeligheten (og oransje neglelakker har jeg) så det ble den gråaktige "waking up in Vegas" istede :D De siste (ihvertfall) 5 neglelakkene jeg har kjøpt har jo vært veldig fargerike så var nok på tide med en mer nøytral som passer til alt, men om denne faller i smak må jeg nok få meg en i en rødlig nyanse og noen glitterneglelakker. Foreløpig gikk det veldig greit å påføre den og den dekker veldig bra:) Nå gjenstår det å teste holdbarheten da, som regel holder neglelakkene mine i 2-3dager før de begynner å skale av på tuppen. I tillegg lukter den ikke skikkelig neglelakk, det er et STORT pluss :D

Bildet er hentet fra google.

No comments: