Nelly

Friday, July 15, 2011

Oops!

Hadde jo på skinnbukse idag når jeg sykla frem og tilbake til kjøretimen. Men lurer på om det kanskje var et dårlig valg. For når jeg kom hjem og skulle ta av buksa fordi det var så varmt så så den sånn ut:


Har ingen anelse heller om når den sprekken kom :/Tenk om jeg har hatt den lenge:P Jeg var veldig glad i den skinnbuksa, nå må jeg lete etter en ny, men spørs om jeg finner en like fin til den prisen, den gikk ihvertfall for under 500kr på HM. Hadde jeg hatt råd til det nå skulle jeg kosta på meg denne fra Gestuz som de selger på Lille Himmel på Triaden, men lappen er et STORT pengesluk :( Håper for lommeboka mi sin skyld at alt går bra og at jeg står på oppkjøringa. Wish me luck!

I helgen reiser jeg bort så blir ikke noe mer blogginlegg før tidligst søndag kveld :) God helg!

1 comment:

Jennilie said...

Hej. Imorgon på morgonen kommer din outfit publiceras på min blogg :)