Nelly

Tuesday, June 14, 2011

Gledelige nyheter

Idag ble jeg vekt av a telefonen ringte 07.50, det var veldig gode nyheter, så gjorde ikke så mye at jeg måtte stå opp 2timer før. Fikk jo ikke sove mer etter den telefonen så da var det bare å stå opp og sette seg foran dataen og finne på noe. Så fort regnet gir seg litt skal jeg gå til biltema g kjøpe litt småting såjeg kan gå lagd Proenza Scouler-inspirerte armbånd.


Har fått litt dilla på å lage ting selv nå, noe som egentlig passer veldig bra siden(nesten)alle pengene jeg har må gå til lappen. Det forresten helt sinnsykt hvor dyrt det er å ta lappen nå, blir jo bare dyrere og dyrere som årene går så var jo ihvertfall like greit å få satt igang. Nå bruker jeg den billigste kjøreskolen jeg vet om men pengen flyr allikevel. Det er ihvertfall en investering for livet og forhåpentligvis har jeg den snart i hånda :)

No comments: