Nelly

Thursday, June 16, 2011

Gårsdagens shopping

Var på StorO senteret med ei venninne igår fordi minmote.no hadde et event på Høyer butikken der. Det var masse folk, god stemning, konkurranser og 20% på alt utenom veskene (det jeg hadde mest lyst på :P). I tillegg fikk de som handla en gave som var et skjerf fra By Malene Birger. Jeg kjøpte ett par toms sko som jeg har vurdert lenge og kjøpe, det som er ekstra bra er at når man kjøper ett par, så gir de ett par sko til et trengende barn :)


Siden jeg så dette bildet fra Isabel Marants kolleksjon har jeg ønska meg en rosa shorts. Jeg visste at de hadde en til 199kr på cubus så igår når de hadde 30% slo jeg til;) I tillegg ble det med en basic grå t-skjorte med oppbretta armer og lomme (liker når det er litt detaljer på t-skjorta, spesielt lommer :D)

No comments: