Nelly

Friday, May 13, 2011

Gul som ei eggeplomme

Endelig kom man inn på bloggen igjen...Idag var jeg på leting etter en gul neglelakk, tror jeg var innom nesten alle merker før jeg fant den jeg synes var best. Den skulle være knallgul, ikke for lys og ikke ha glitter. Skulle gjerne hatt Mimosa fra Chanel men den hadde de ikke her så det ble et myyye billigere alternativ fra MNY til 29,50:)var nok innom alle merkene jeg fant. maybelline, HM, Depend, Mavala, China Glaze, opi, isadora osv...
For noen uker siden kjøpte jeg også en ny overlakk på Kicks som tydeligvis hadde fått veldig gode skussmål. Jeg synes ikke den er såå mye bedre enn andre overlakker som den skryter av men den er ihvertfall smartere. For denne tar du rett oppå neglakk lag nr.2 (om du bruker 2.lag) FØR neglelakken tørker:) så sparer man tid og du får et veldig fint og blankt resultat :)

No comments: