Nelly

Wednesday, May 25, 2011

Bachelor, ferdig, finito osv...

På fredag sprakk bobla, den store-lille bachelorbobla! Nå er jeg faktisk ferdig utdanna, veldig rart og tenke på. Var såå deilig når jeg var ferdig på vgs og visste hva jeg ville gjøre. Men nå vet jeg ikke helt ällikevel. Skal jeg gå mer skole eller skal jeg begynne og jobbe? Har søkt noen skoler men får ikke svar på de før 20.juli og da er det nok for sent å skaffe seg jobb... Hvorfor ble alt så vanskelig nå plutselig? Imorgen skal jeg på skolen for å feire at jeg er ferdig, men får jo ikke bachelor-karakteren før om 3uker så det blir liksom litt feil kjenner jeg. Men men bunaden skal ihvertfall på, så får jeg ihvertfall brukt den TO ganger dette året, og ikke bare på 17.mai :) Disse bildene kom blant annet opp når jeg søkte på bachelor på weheartit, lurer på hva det skal bety??

No comments: