Nelly

Monday, March 14, 2011

Ting jeg gleder meg til....

Jeg er en person som alltid må ha ting og se frem imot, litt synd og ike alltid kunne nyte øyeblikket, selv m jeg gjør det innimellom og da. Denne uka ser jeg frem til torsdag da skal jeg gjøre sånn:

Når kjørelærern ringte på lørdag og sa han hadde fått en avbestilling og lurte på om jeg ville ble jeg veldig usikker for jeg kunne jo egentlig ikke, men føler jeg må prioritere og når muligheten bre plutselig dukka opp så måtte jeg gripe den. Vi har jo ikke snakka noe om det så ble glad at han føler jeg er klar for det. Håper det ikke er så altfor lenge igjen nå :)

Og på fredag eller før får jeg denne veska som jeg blogga om før helga :

Selv om jeg ikke har planer for helga så skal det nok bli deilig etter 6timer ganger fem dager i praksis :) Neste helg blir nok enda bedre for da får jeg besøk av verdens beste kjæresete igjen :D

No comments: