Nelly

Saturday, March 19, 2011

DIY Oversized Clutch

Ble så inspirert av Andy (www.stylescrapbook.com sitt lille DIY prosjekt se her: http://www.stylescrapbook.com/2011/03/diy-yellow-clutch.html#more
Så fant fram symaskina (som helt sikkert er eldre enn meg med bruksanvisning på dansk :P) til mamma, noen gamle skinnprøver jeg har fått fra en møbelbutikk og en gammel glidelås fra syveska til mamma og satt igang :)
Skal sies at jeg ikke har brukt en symaskin på ca.8år, men er fornøyd med det ferdige produktet. Kunne faktisk tenkt meg å sy mer i framtida :)




Og ja den er tofarga, hadde ikke nok skinn i en farge til den størrelsen jeg ville ha den i:) Og den grønne glidelåsen var den eneste jeg fant som hadde passe lengde. Men jeg er gentlig veldig fornøyd med sammensetninga. Kanskje jeg leter etter skinn neste gang og lager en mer knallfarga.