Nelly

Saturday, January 1, 2011

01-01-2011

Så var det visst 2011, har ikke fortsått det ennå tror jeg at det er januar, et helt nytt år og snart tilbake til skole og eksamener osv... Denne ferien har gått altfor fort, litt over 3måneder til påske :(
Har ikke hatt noen inspirasjon til å blogge heller men etter å ha titta på HM sin lookbokk for vår/sommer ble jeg litt inspirert:) Nå går det jo mot lysere tider og snart er snöen borte,plussgradene kommer og kan man slippe å dra på se et lass av klär :D
Legger med noen bilder fra det jeg synes var de fineste antrekken fra HM.











Håper alle hadde en fin feiring igår, godt nytt år alle sammen!!!

PS: Om noen kan fortelle meg hvordan jeg kan legge to og to bilder ved siden av hverandre, så det slipper bli en lang rekke med bilder, så bir jeg glad :)

1 comment:

Sara said...

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten H&M.