Nelly

Thursday, April 22, 2010

Våroppryddning i klesskapet

Fant ut at det var på tide med en opprydDning i klesskapet når dørene ikke vil helt igjen og det ikke fins plass til nyvaska klær fordi det tyter ut klær som ligger der fra før. Prøvde å kvitta meg med det meste av det som jeg ikke har brukt på lenge eller som blir sjldent brukt og endte opp i seks bæreposer :) Kanskje mer å legge ut på finn og selge. Vurderer også å legge ut noe her. Her følger noen bilder fra oppryddninga. Glemte helt å ta bilder av hvordan det så ut først men da så du ikke inni skapet for bare klær :P


Her er alle gensere og cardigans hevet ut fra skapet og klare til å sorteres.


Halvveis inn i oppryddingen hadde jeg fylt opp tre poser og målet var å fylle opp to, så synes jeg var flink.


Her er topper og t-shirts sortert mes mulig eter farge, kom frem til at 1/3 av toppene mine er hvite, la de mest fargerike ytterst så jeg får brukt de nå til våren.


Jeans, bukser, cardigans, tynne og tykke gensere og litt vinterstæsj.

No comments: