Nelly

Thursday, April 29, 2010

Vår i luften

Idag når jeg gikk utafor döra var det 17grader, jeg gikk en tur i det fine väret og så til og med noen som hadde droppa ytterjakka. Det frista veldig, men fint jeg beholdt den på for litt etterpå begynte det å regne litt. Jeg som hadde planer om å möte kjäresten når han kom fra jobb for å sitte i solen og spise is, det ble ihvertfall ikke noe av. Men nå er sola tilbake, den kommer og går så man kan ikke stole på den helt ennå. Har begynt å stäsje opp balkongen for sommeren, mangler noen fleccepledd eller puter i stolen og litt flere blomster og planter, nå er det jo bare en :P


Slenger også med noen andre bilder, på mandag var vi og kjöpte nytt stuebord, fra brunt tung med glass på toppen, til hvitt og lett :) Ble mye lysere med en gang og nå slipper jeg å vaske glassbordet, det er noe herk.

Det gamle:


Det nye:


En gammel kiste som også funker som et lite bord


Ramme fra Urban Outfitters med bilde av oss to <3


Og Norgesgass fra loppis med kubbelys i, har falt helt for norgesglass, tror jeg har 8 nå, en del på kjökkenbenken med diverse matgrier i, et i skapet på badet med q-tips og dette med lyset.

No comments: