Nelly

Saturday, April 17, 2010

Moteshow på Triaden

På dagen idag var jeg og så på moteshow på Triaden med mamma, Charlotte Thortvedt var DJ og Alex Rosèn var konferansier. Han har virkelig mye positiv energi ihvertfall, lurer på om han har like mye enrgi når han er sinna :P Det var ihvertfall masse fine klær og se på :)

De delte også ut lodd til de som så på for de hadde 16 gavekort à 500kr de skulle dele ut, jeg og mamma fikk to lodd hver og tror dere ikke jeg vant på det ene :D? Så da var det bare å gå bort og få premien sin var gavekort fra ulike butikker på sentret og de prøvde å gi et gavekort som passa personen. Jeg må ha vært uheldig der eller så vet ikke Charlotte Thorstvedt hvordan klær claire.dk selger :P For jeg fikk nemlig gavekort derifra. Var en jente som var en del yngre enn meg som fikk fra Bik Bok, skulle så gjerne hatt det istede men men jeg vant ihvertfall :) Fant en litt vid militærfarga bukse og en blå singlet jeg kjøpte for gavekortet, kommer nok bilder senere:) Er veldig sjeldent jeg vinner noe som helst så dette var gøy :D

No comments: