Nelly

Tuesday, March 23, 2010

Photo pearl


Mine siste dagers prosjekt er her, jeg trodde det skulle väre enklere enn det var, begynte på söndagskveld med to brett og gjorde to brett igår, bildet er satt sammen av 4 brett der hvert brett er 15x15cm tror jeg og 30x30 perler, så det blir med andre ord mye perler. Mye perler = mye jobb :p Når jeg var ferdig fant jeg ut at jeg hadde perla det ene brettet på feil side til at jeg skulle få sette sammen alle brettene etterpå så da var jeg pent nödt til å ta av alle perlene og perle de på plass på nytt. itt verre enn å bare finne de når de er fordelt i farge og man bare trenger og se etter nr.

Så skulle jeg sette på papir og kllippe av overflödig siden jeg ikke hadde noen skjärekniv der og da. og saksa satte seg jo fast til klippepapiret hele tida:P Så det tok lang tid, så fikk jeg bare satt sammen to av brettene, da var jeg mildt sagt lettere irritert og hadde lyst til å kaste alt i veggen og stövsuge opp perlene etterpå. Når jeg strök på klistrepapiret så var det noen perler som ikke lenger ville sitte fast på perleplata så da måtte jeg fikse opp i det og sette de på plass en og en.

Til slutt når jeg skulle sett de sammen så var det om å dytte de mest mulig sammen og trykke på papp-plata og vips snu plata og ta av perlebrettene. Det ble ikke 100% så derfor går det en tynn linje midt på bildet og perlene er litt forsövet.Men på lang avtsand ser det veldig bra ut så jeg er fornöyd, nå kan det bare gå bedre neste gang =D

5 comments:

linda-mari said...

OI! Så bra det ble :)

Anonymous said...

Herregud så fint det ble! Flink er du!

josefin said...

nej jag har tyvärr inte de, så tråkigt när alla gamla bilder på datorn försvinner :( men ska kolla om någon annan har en bild :)

Linn said...

Bare oslo :-)

Hilde said...

SV: Takk! Ja jeg syns den funker kjempebra! Mye bedre enn fingre og andre svamper jeg har prøvd.. Om den er verdt pengene? Jeg vil si det, men det spørs litt på hvor lenge den varer. Vet derfor enda ikke om jeg skal kjøpe flere etter denne, men jeg liker den altså utrolig godt, og anbefaler å prøve den. :)