Nelly

Wednesday, March 17, 2010


Har absolutt ingen inspirasjon for å blogge nå, har fått shoppet litt i det siste. Jeg kan jo ta bilde av det senere og legge ut her, ida satt jeg sminkemodell igjen göy som alltid:) Legger nok ut bilde av det her senere ikveld, skal nok begynne å pusse på et halvrundt bord vi har i hallen som jeg tenkte å male hvitt, har virkelig fått helt dilla på det nå. Også er det greit å ha noe å pusle med ikveld når kjäresten er borte. Han er forhåpentligvis hjemme om 2timer med mat fra Sibylla og drar igjen i 6-tida :( Boring! Men han må jo få gjöre ting som "han liker" som han sier:P Som om han ikke liker å tilbringe tid med meg neida:P har han jo imorgen kveld og hele helga :D Det blir deilig med helg og masse kjärestetid :D


Forrige gang han var borte så koste jeg meg med dette:)
PS: Får ikke til å legge bildet under teksten, er jeg dum?? :P Kan noen snille mennesker der ute hjelpe meg?

No comments: