Nelly

Friday, February 19, 2010

Øyenskyggepalett

Regnbue

Sjokolade


Blomster



Dette var palettene hun brukte når jeg satt sminkemodell, de var kjempebra, ekstra mye pigment i de så de holdt lenge :) Har lyst på en av palettene, eller egentlig har jeg lyst på alle tror jeg men har ikke nesten 4000,- til å bruke på sminkepaletter så får holde med en de koster jo 1295 pr stk. Sjokoladepalletten er jo mest nøytal og går til alt, samtidig følerjeg at jeg trenger litt mer vågale farger og da er jo regnbuepaletten fin, og der kan man bruke noen av fargene som rouge men ingen ordentlig lys man kan bruke som highlight. Blomsterfargene er jo finetil våren og der har du skygger du kn bruke som highlight og rouge i tillegg. Men det er vanskelig å bestemme seg så jeg trenger litt hjelp.



Hvilken fargepalett liker dere best?




1 comment:

Anonymous said...

Deff den i midten!
Det er nok den du får brukt mest! :)