Nelly

Wednesday, February 10, 2010

Kjärlighet


Nå skal jeg vie et innlegg til den fantastisk söte kjäresten min. Jeg er hos han nå derfor noen av bokstavene er litt rare:P gjett hvor han kommer fra?? haha. Men ihvertfall så var den fanstisk söte kjäresten min og jeg på IKEA i januar fordi han skulle kjöpe et klesskap til meg som jeg har hos han :) Det er snill kjäreste det! Og idag skulle jeg legge inn noen klär i skapet og på den ene dören henger det en årskalender med januar-juni på ene siden og juli-desember på andre vet dere. Og på den hadde han skrevet et <3 og et tall på hvor mange måneder vi har värt sammen :) eks: 05.januar = 6<3, 05.februar = 7<3 osv.. Da ble jeg kjempeglad, om litt over to timer er han forhåpentligvis hjemme og jeg gleder meg :D
Her er bilde fra vi var på Liseberg august 09 :)

No comments: